پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1402
پدیدآورندگان:
ابراهیم هادی [پدیدآور اصلی]، محمد رستمی[استاد راهنما]، علی استادهاشمی [استاد مشاور]
چکیده: در این پژوهش هدف محقق شناسایی اثربخشی تبلیغات روغن موتورهای نفت سپاهان و اولویت ابزارهای مختلف به کار گرفته شـده در تبلیغات توسـط شرکت نفت سپاهان می باشد که در این راستا سوال زیر مطرح و مورد ارزیابی قرار گرفته است رتبه بندی ابزارهای تبلیغات و بازاریابی روغن موتورهای نفت سپاهان می باشد این پژوهش فاقد فرضیه می باشد که لذا با توجه به سوال و هدف تحقیق نواوری زیر در پژوهش نیز لحاظ شده است بررسی اثربخشی ابزارهای تبلیغاتی در صنعت روانکارها با کمک مدل داگمار و رتبه بندی این ابزارها جهت کمک به تصمیم گیران در این حوزه براساس چهار معیار مدل داگمار. نتایج نشان میدهد که که ابزارهای ATL در اولوبت اول، ابزارهای BTL در اولویت دوم و در نهایت در اولویت سوم ابزارهای TTL قرار دارند. و همگی بر مولفه های مدل داگمار تاثیر دارند .
کلید واژه ها (نمایه ها):
#ای تی ال تی تی ال بی تی ال
محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود
یادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده:
پایان نامه های مرتبط (بر اساس کلیدواژه ها)